Alla inlägg den 11 maj 2010

Av zelvis - 11 maj 2010 22:32

De flesta träffar människor varje dag. Det kan vara familjemedlemmar, grannar, arbetskamrater, vänner, kassörskan i affären, busschauffören eller andra. Jag tycker det är roligt och intressant att träffa nya människor. Vissa kommer man bra överens med och vissa mindre bra. Några man träffar känns som man har känt hela livet och en sådan är min väninna som har startat blogg idag, www.carima.bloggplatsen.se. Jag träffade henne genom att jag sålde 4:an i valpkullen till henne och hennes familj. 4:an heter Pelle och blir 3 år nu i maj och är även pappa till två valpar men för oss är han fortfarande en liten valp. Pelle är ofta hos oss och hälsar på både mamma och pappa. En glad skit med mycket energi, oerhört snäll och kelen och full av bus. Han och Elvis busar för fullt här i trädgården och när han har åkt hem går Elvis och gnyr efter honom.

Nåväl tillbaka till Carima och hennes familj. Vi har barn i ungefär samma ålder, båda tycker vi om djur och värnar om dem och en del andra liknande erfarenheter men framför allt humorn. När hon berättar roliga saker så ligger man nästan dubbelvikt av skratt. Man har inte tråkigt i hennes sällskap! Under denna tiden jag har känt henne så har det hänt en hel del i hennes liv bl.a har hon gift sig och vi var bjudna på bröllopet. Även hennes man har en härlig och skön humor och de är ett härligt par!  

Så välkommen hit Carima!    



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards