Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av zelvis - 9 augusti 2010 14:54

Idag när jag öppnade min e-post så tog det väldigt lång tid och förklaringen var en massa bilder från Jeanette, Mitchis matte och lite uppdatering om hur de har det.    

Mitchi var den enda tiken i kullen och även den minsta. Eftersom hon inte ökade i vikt fick jag stödmata henne tills hon orkade att ta för sig själv. Mitchi har en speciell plats i mitt hjärta och jag har inte träffat henne sedan hon flyttade till Jeanette i Oslo men vi håller kontakten så när jag får mail ifrån dem så blir jag så glad! Mitchi har fått en ny kompis, en kille som heter Zappo, en blandning av Alaskan Husky, Vorste och Engelsk Pointer och de två trivs jättebra ihop. Zappo kommer från ett räddningshem för hemlösa hundar och hittades vandrande ensam på Oslos gator. Zappo ser ut att vara en riktigt stilig kille och det går jättebra med Mitchi och han. Jeanette, hennes sambo och hundarna har korsat Hardangervidda, en tur på 10 mil och många av bilderna är därifrån. Mitchi är en badnymf precis som sin mor! Så härligt de ser ut att ha haft det!  Jag blir så sugen på att åka och hälsa på dem men det får vänta till nästa år. Kanske förlägga lite semester på att resa dit men det får planeras ordentligt. Jag vill ju gärna ta hundarna med och vi får vila lite på vägen också så det får bli tält men det hade varit roligt!!

  


  

Annars tar jag det bara lugnt, fick ett migränanfall i går och det hänger fortfarande kvar och dunkar och maler så jag kunde inte åka och gratulera Carina och hennes make på bröllopsdagen igår.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards