Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av zelvis - 12 augusti 2010 15:16

På mitt hus finns en balkong där jag kan sitta och sola utan att någon kan se mig och det är en härlig utsikt över åkrarna.

      När När det var som varmast så stod balkongdörren öppen dygnet runt och även fönstret i mitt rum för att få lite fläkt. Även nu vill jag ha balkongdörren öppen men det går inte längre för nu har getingarna bestämt sig för att flytta in under hängrännan övanför balkondörren! Anticimex har jag ringt till men det är många som har besvär med getingar nu så jag får vänta och under tiden samlas fler och fler getingar på balkongen. För 2 år sedan så hade vi ett getingbo under panelen ovanför dotterns ena fönster och rutorna var alldeles svarta med getingar. Bilparkeringen är precis under fönstret så var det riskabelt att ta sig från och till den innan Anticimex kom hit. Visst ska getingar finnas men måste de bosätta sig hos oss?


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards