Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Solen lyser inte alla dagar

Av zelvis - 8 september 2010 20:05

Varning!

Detta kommer att bli ett gnällinlägg!!

Jag är så trött på att vara trött! Sedan jag kom hem från Österrike så blir jag bara tröttare och tröttare, värken blir bara värre och värre  .

Jag försöker ändå att röra mig, jag promenerar med hundarna, sköter mitt jobb men när jag kommer hem så är det bara sängen som lockar. Idag sov jag mellan 11,30 till ca 17,00 och ändå är jag trött! Det är en sån förlamande känsla, ont, ont, och det sätter sig på humöret och går ut över familjen. Jag vill så mycket men kroppen vill inte vad huvudet vill. Hoppas att det snart går över, det brukar det göra men under tiden är det jobbigt för alla i familjen. Hundarna märker hur jag mår och kryper närmare mig både i soffan och i sängen. Usch så här vill jag inte ha det, jag vill ut i trädgården och njuta istället men det får vänta. Hittade en bok som jag inte hunnit läsa ännu (loppisfynd) så den ska följa med till sovrummet i kväll får se om jag orkar öppna den!

 
 
Ingen bild

Marija

10 september 2010 20:22

Gnäll du bara på de hjälper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelvis - 20 februari 2018 11:55

Vi har sorg i vår familj, Elvis fick somna in på Evidencia på Jägersro i söndags. Saknaden och sorgen är enorm! Tänk att ett sådant litet liv kan lämna så många minnen, mest trevliga! Han kom till oss som en omplacering när han var 3,5 år och s...

Av zelvis - 13 september 2017 14:15

Igår var det dags för styrelsemöte i vårt Byalag och det var hemma hos TG(sekreterare). TG´s Partner in Crime, IB (kassör) satt bredvid TG och mot slutet av mötet så sade både TH och IF att de inte ville vara med i styrelsen längre och ingen blev gla...

Av zelvis - 10 augusti 2017 15:01

Jag är inne på sista semesterveckan av 3 och jag har tagit det väldigt lugn utan en massa "måsten". Äldste sonen och jag har ett litet projekt i trädgården som snart är klart nämligen en liten Berså. Vi tog bort gräs i en cirkel med 240 cm i diamet...

Av zelvis - 11 juni 2017 18:05

Idag var det dags för Gylle-Fjärdingslövs Byalags Byaloppis och det kom en hel del som var sugna på att göra fynd! I år valde vi att ha loppisen på Gröningen mittemot kyrkan. Jag köpte inget utan jag var den som fixade kaffet och A bakade goda kako...

Av zelvis - 3 maj 2017 20:01

Jag hade lite odling i pallkragar i min trädgård men nu är pallkragarna bort och ett litet växthus ska sättas upp där i stället. Det är en del förarbete innan själva växthuset kan sättas på plats och under tiden planerar jag för vad jag ska odla i vä...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards