Alla inlägg den 26 november 2010

Av zelvis - 26 november 2010 18:17

Ja så har hon änligen kommit, lilla Freya, http://georgeschottl.wordpress.com/.

Grattis till er nya familjemedlem!

Fast att det är över 20 år sedan jag hade en liten bebis så kan jag fortfarande känna doften av en liten nyfödd baby, det är en speciellt doft.

Här hemma är det mycket planer på gång med renovering, nya fönster och ny luft/vattenpump. Förhoppningsvis ska det kunna bli en liten kamin också   

Jag har fått godkänt ett nytt banklån och kontaktat både en av fönsterleverantörerna och en av vvs-firmorna. Fönsterna kommer i slutet av januari, vvs-firman kommer på måndag och diskuterar med mig hur många fler radiatorer jag behöver.

Det blir nog inte så mycket gjort innan jul men det gör ingenting, det blir ju rätt stökigt när man håller på och det kan jag gärna vänta med tills efter jul.

Men att planera stökar ju inte till!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards