Alla inlägg den 22 december 2010

Av zelvis - 22 december 2010 16:18

Sitter och tar igen mig och samlar krafter. Gårdagens utflykt till Malmö (som var jättetrevlig), dagens arbete och inköp tar på kroppen. Jag ska göra köttbullar men just nu är det skönt att bara sitta och vila. Det ska bli mer snö i natt och i morgon så jag vet inte om vi kan komma ut och hämta mamma på julafton. Innan jag körde hem idag så körde jag därför in om till mamma och lämnade en julblomma, en chokladkartong och pojkarnas julklappar(cd-skivor med The Priests och Susan Boyle) till henne om utifall vi inte kan fira jul tillsammans så har hon lite musik, godis och ögonfägring.

Jag körde även till väninnan med en paket till hennes äldste dotter som fyllde år i går, en paket till hennes bonusdotter som fyller år 4/1, julgodis till Pelle och en liten julblomma. Väninnan kom ner till gatan och hämtade för det är så svårt med parkering nu med all snömodd på gatorna.

Undrar hur det blir imorgon, kommer vi att bli insnöade, kommer pojkarna att kunna ta sig hem efter jobbet? Svaret får jag vänta på men hur som helst så får vi göra det bästa av situationerna när de uppstår. Vit jul, Nej tack!

Jag fick se tvillingarna på foto idag på jobbet, jättesöta små helt nya människor! Min arbetskamrat och hans sambo kommer att ha fullt upp när de får komma hem.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards