Alla inlägg den 23 december 2010

Av zelvis - 23 december 2010 18:33

Så är vi insnöade igen , för vilken gång i ordningen vet jag inte för jag har tappat räkningen nu. Idag kunde jag inte öppna dörren för att släppa ut hundarna så de fick hoppa ut genom  ett av fönstrena. De försvann, man såg bara det översta på deras öron när de grävde sig fram i snön. Efter en liten stund kom de fram till fönstret igen för de ville in i värmen. Jag har varit ute och skottat flera gånger och då fick jag också ta vägen ut genom fönstret. Vinden kommer från norr och bakom huset blir det lugnt så då lägger sig snön här och det är där dörren är!

Pojkarna kunde inte åka och jobba idag och de har tagit chansen att sova länge, de sover ännu och klockan är snart 19.00 Dottern och jag har fixat det mesta och det har gått väldigt bra, vi firade med varsin Xider för det tyckte jag att vi var värda!

Jag är så glad att jag åkte till mamma igår och det var mamma också när hon ringde tidigare idag. Hon tycker att det är väldigt skönt att vara hemma i lägenheten och slippa vara ute och fara på vägarna i detta oväder så jag ska inte ha dåligt samvete för att hon sitter ensam för det trivs hon med!


Svägerskan ringde tidigare från bilen i ett dike! Hon hade kasat ner i diket och satt och väntade på att en granne skulle komma och dra upp henne med en traktor. Jag har inte hört något mer ifrån henne så jag hoppas att hon har kommit upp ur diket och är hemma igen.

Önskar att alla får en riktigt skön och god jul!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards