Alla inlägg den 24 december 2010

Av zelvis - 24 december 2010 11:10

Jag ligger nerbäddad i soffan och tittar på nyhetsmorgon samtidigt som jag surfar på datorn. Lugn inledning på denna dagen, ingen stress, ingen jäkt utan bara mysigt så skönt!   

Vi är fortfarande insnöade, några traktorer och andra stora maskiner kommer emellanåt utanför på vägen men några personbilar har jag inte sett. Det finns inte plats till att möta någon, bara ett fordon åt gången. Men det är väldigt tyst nu med all snön som dämpar alla ljud utifrån.

Jag som var så glad när snön var borta från min uppfart har nu lika mycket snö på den igen, det går upp till midjan! Pojkarna får ut och skotta senare och få lite motion.

   Bakom bilen, framför porten.   Pergolan eller "slussen"   Pergolan eller "slussen"sett från trädgården   Dörren till uterummet. Innanför finns ytterdörren! Kolla istapparna!!       

Här är vägen, den ser ni väl?!

Datumet stämmer inte! Dessa bilder tog jag innan snöskottningen började idag 20101224 kl: 12.10

Jag är så dålig på att skicka julkort   men blir väldigt glad när jag får några och får så dåligt samvete så idag har jag skickat iväg några julhälsningar via sms. Och de som inte har fått någon får en julhälsning här:

 

Önskar alla en riktigt skön, lugn och trevlig jul med god mat och dryck och massor av julmys!!    GOD JUL!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards