Alla inlägg den 12 januari 2011

Av zelvis - 12 januari 2011 18:50

Idag gör det rejält ont i käkarna, huvudet och i nacken efter tandläkarbesöket igår. Sitta med munnen öppen i 1,5 tim är jättejobbigt och jag fick avbryta flera gånger för jag inte kunde gapa längre och vid ett tillfälle kändes det som om jag skulle svimma, jätteläskigt!

Både tandläkaren och sköterskan såg på mig direkt när jag kom att jag hade en dålig dag så de försökte underlätta för mig på alla sätt de kunde och var jättegulliga mot mig. Och till slut blev de klara med min tand och jag kunde köra hem och ta mina smärtstillande tabletter och gå och lägga mig.

Efter ett par timmar vaknade jag och gick upp och fixade middagen: Chili con Carne som sonen(födelsedagsgrisen) ville ha och Szchwarzwaldtårtan hade jag köpt hem tidigare. Sonen kom hem sent och då låg jag i soffan och mådde riktigt, riktigt dåligt eftersom tabletterna hade slutat att verka så det var bara att ta ett par till, vetevärmaren över axlarna och den elektriska ryggvärmare på och sedan dåsade jag bort. Vid sådan tillfällen är jag glad att vi har trädgård som hundarna kan härja i men både de och jag mår bästa av att komma ut och promenera!

Idag har det varit lite bättre så jag har jobbat och till och med jobbat mer än jag skulle (2,5 tim) men det berodde på att bilreparatören inte kunde ta min bil direkt på morgonen utan den blev klar vid 14-tiden. Den tiden tänker jag ta ut i ledighet i nästa vecka men det var rätt skönt att rensa på skrivbordet lite!!

Får se hur jag mår imorgon men tanken är att baka lite bullar men bara om jag mår bra!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards