Alla inlägg den 16 januari 2011

Av zelvis - 16 januari 2011 17:16

  Jag har pysslat med städning nu i helgen. Började med köket och dränkte in ugnen med såpa (luktar så gott) som fick ligga och verka under natten. Efter det så fick alla hyllor en avtorkning plus alla skåpsluckor, spisen, kyl och frys, ja i stort sett alla plana ytor fick sig en omgång. 

Idag när jag hade blivit färdig med ugnen så kunde jag se ljuset i den!!

Från köket fortsatte jag med tvätten och städade toaletten. Denna tvätt tar aldrig slut verkar det som, sönerna sparar på hög i sina rum och båda saknar rena kläder samtidigt!! Jag har visat dem hur maskinen fungerar så de har ingen mer än sig själva att gnälla på om de inte har rena kläder 

Idag har stryktvätten blivit färdig puh så skönt, den har hängt över mig ett tag nu så skönt att bli av med den.

Dottern ringde hem och skulle meddela att jag inte behövde räkna henne till middagen, det slutade med att hon och hennes pojkvän köpte kebabtallrikar med sig till oss allihopa så jag slapp smutsa ner köket idag med matlagning. Ibland har man tur  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards