Alla inlägg den 27 januari 2013

Av zelvis - 27 januari 2013 14:03

Hela helgen har Mamma ringt mig, 5 ggr i fredags, 7 ggr i går och 3 ggr idag och varje gång handlar det om att hon inte hittar sin bankdosa för hon måste betala sina räkningar. Hon är väldigt gnällig och anklagande när jag berättar att bankdosan har jag för att hon inte ska tycka in fel kod och låsa den igen. Jag får förklara för henne igen lugnt att allt är bra, räkningarna är betalda och hur mycket saldot är. Dessa uppgifter har hon fått utskrivet för hon vill gärna ha det på pränt. Det jobbigaste var när hon ringde i går kväll 23.30 då jag hade lagt mig och sov. Jag trodde att det hade hänt något, antingen med mina barn eller med Mamma

Det är kanske jag som inte orkar med henne just nu när min värk är som värst men vem ska annars hjälpa henne, vem har hon annars förtroende för? Går det för långt så tar jag snart kontakt med Överförmyndaren i Kommunen så får de hjälpa henne.

Jag ska ta kontakt med Anhöriggruppen i Trelleborg för att få råd och hjälp av dem.

Det är jobbigt att bli Mamma till sin Mamma!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards