Alla inlägg den 26 februari 2013

Av zelvis - 26 februari 2013 11:42

 Jag har polisanmält honom nu!

Jag är trött på alla konstiga samtal runt kl: 01.30 där de försöker låta som ett tåg, tufftufftuff eller så lägger de av ett gapskratt rätt i örat på mig! Eftersom jag vet vem som ligger bakom (inte svårt att räkna ut) så fick polisen alla uppgift av mig. Det är en människa som kan hitta på allt möjligt för att få sin hämnd och för att bara jäklas!!

 Äldste sonen kontaktade Stalkers på 3:an och de verkar intresserade av "mitt fall". Alla hotsamtalen som jag fick förra gången på min telefonsvarare( duktig idiot!) lade jag på CD-skiva och gav polisen så sonen ska ge skivan till Hasse Aro och hans team. De kanske kan få tag i honom och få ett stopp på det men samtidigt så vet jag att Dåren vill skryta med allt han gör så det kan ju slå helt fel men jag kan inte stillatigande ta emot mer skit från honom. Jag måste sätta ner foten en gång för alla och tala om för honom att hans uppförande inte är godtagbart!

Förra gången han höll på så föll domen 20080919 och han fick villkorlig dom med 75 timmars samhällstjänst. Om fängelse i stället hade valts som påföljd skulle fängelse 2 månader dömts ut!

Brotten han dömdes för var: Olaga hot, Ofredande och vapenbrott (han hade ett Gevär utan tillstånd hemma).

Jag blev tilldömd 5000 kr i skadestånd och eftersom han inte betalade tog därför Kronofogden hans hus och sålde det så jag fick mitt skadestånd och byn blev av med en otrevlig granne Jippiie. Tyvärr så blev det Lövestad och Sjöbo som fick honom i stället!

Det var inte pengarna i sig som jag var ute efter utan alla i byn ville bli av med" Dåren" som han kallas i folkmun!

Jag har varit i kontakt med kvinnan som var sambo med honom och som blev misshandlad av honom innan han blev tagen av polisen. Hon har fått ut papper från Förvaltningsdomstolen där det står att han en störning i hjärnan men att han inte medicinerar för det! Han ska lämna prover 1 gång i veckan för att se så han inte tar några droger/mediciner eller andra olagliga substanser. Han får dessutom inte närma sig Sjöbo där hans fd bor.


Jag är en sådan person som hatar orättvisa i alla de former, jag blev mobbad i skolan för att mina öron stod ut och jag kallades Dumbo av klasskamraterna men jag blev opererad så det inte syns nu men det lade grunden för min inställning mot mobbning och orättvisa i samhället!

Jag är som mina hundar (släthåriga Foxterriers) ettrig som en Terrier när jag vet att jag har rätt!! Jag ger inte upp i första taget!

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards