Alla inlägg den 8 juni 2013

Av zelvis - 8 juni 2013 19:33

I torsdag så åkte sonen, jag och hundarna till Ystads djurpark. De som är medlemmar i Coop kom in gratis och det var mååånga coopmedlemmar där! Vi gick runt i drygt 1,5 timme och Alpackorna var såå nyfikna på Elvis och Zelda. Hundarna uppförde sig väldigt bra och jag var så stolt över dem med tanke på alla människor, barn, hundar och värmen! det var väldigt trångt på vissa ställen men det gick bra ändå. Efteråt körde vi till Smygehuk, jag ville ha en laxbakelse och sonen en nötrulle. Jag tänkte även köpa glass till hundarna men ändrade mig när jag såg kön till glasskiosken, hundarna fick glass när vi kom hem istället!  

Värmen är här  och enligt 10-dygnsprognosen så ska det vara sol iallafall t.om onsdag men det kan ju ändra sig.

Det växer så det knakar i trädgården, jag hinner inte riktigt med!  Idag så blev odlingskragarna både fler (inköp), målade svarta och påfyllda med lite nya kryddor. Imorgon blir det att köra ner till Trelleborg för att köpa mer sten så det ser snyggt ut runt om kragarna!

Eftermiddagen har jag tillbringat framför Tv'n för att se på Prinsessan Madeleine och Christopher O´Neills bröllop.

Det var roligt att se lilla Estelle i kyrkan  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards