Alla inlägg den 5 mars 2015

Av zelvis - 5 mars 2015 10:48

Mycket som händer bla,värk och migrän, måsten (flera årsmöten) och skall göras så därför har bloggen fått vila lite med en förhoppning om att jag snart får ork, tid och ro att blogga igen.

Vi hade årsmöte i Gylle-Fjärdingslövs Byalag och någon styrelseledarmot lämnade oss och några fler tillkom och jag fick fortsatt förtroende att vara Ordförande för Gylle-Fjärdingslövs Byalag.

Vardagsnjutning just nu är hundpromenaderna med Elvis där jag varje dag ser fler och fler vårtecken i form av blommor, fågelsång och de 2 veckor gamla killingarna på Fjärdingslövs-Gården. Där kan jag stå länge och titta och skratta åt deras skuttande och stångande. Elvis verkar också få vårkänslor och är glad och har "mycket spring i benen".

Jag hör av mig när det har lugnat ner sig.

Passa på och njut av våren! Det gör jag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards