Alla inlägg under december 2015

Av zelvis - 17 december 2015 19:15

Det blev inget Luciafirande i Bösarp för min del pga. migrän, typiskt!!

 

Mycket att stå i nu inför Jul hemma och lite pappersarbete rörande Mamma är fortfarande inte klart, jag väntar på att få hjälp av Överförmyndaren som inte har hört av sig trots flera påstöttningar!! Dessutom så har det varit en hel del med Mamma och hennes skada, flytten till den andra avdelningen +  Mammas viktökning som i sin tur ledde till att kläderna inte passade henne längre och jag fick köpa nya. Magsjuka fick hon också, stackarn, och kräkte ner kudden och den gick inte att tvätta så jag fick köpa ny! Nu hoppas jag att resten av året blir bra! 

 

Här blir det en lugn Jul, barnen kommer hem och firar Julafton. Det blir att äta gott och umgås och kanske spela något spel. Inga julklappar att köpa för det har vi slutat med, huvudsaken är ju att vi träffas allihopa.

 

 

 

 

 

Av zelvis - 4 december 2015 22:27

  Idag är det 1 år sedan Zelda lämnade oss och saknaden är fortfarande stor. Vilka fina avtryck den lilla pigga, ettriga, keliga, och glada tjejen lämnade hos oss, vi kommer aldrig att glömma henne! 


Idag kunde man se min chef, Lotta Isgren, vinna 1 miljon 40 000 kr på Postkodlotteriet och jag vann 50 000 kr! Lottas vinst har vi vetat om sedan i måndags då de kom på besök på jobbet och överraskade Lotta och även de som vann i V.Virestad men vi fick hålla tyst tills att det sändes på tv4 fredag 4/12.

http://www.tv4play.se/program/postkodmiljon%C3%A4ren?video_id=3229524

Kolla efter 17.14 i klippet så ser ni även att Elvis min hund är med på ett hörn!


Ha en trevlig helg!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Skapa flashcards