Alla inlägg den 23 maj 2010

Av zelvis - 23 maj 2010 20:41

  

Idag fyller "valparna" 3 år! Hipp Hipp Hurra! Grattis allihopa!    

Här hemma så är de fortfarande valpar för oss fast de är vuxna nu. Pelle är ju även själv pappa till Dolly och Otto.

Malte bor i Hasslöv, Sam i Falsterbo, Mitchi ,tiken (den vita)i Oslo och Pelle i Trelleborg. Vi har varit och hälsat på alla utom Mitchi. Alla har hamnat i jättetrevliga familjer och Pelle är ofta hos oss och hälsar på.

Elvis och Pelle  busar och leker och har väldigt roligt ihop när de inte blir störda av Zelda. Hon har fått för sig att hon ska rädda Pelle från Elvis och skäller ut Elvis. Det bästa man kan göra då är att ta undan henne så killarna får vara ifred samtidigt som grannarna slipper deras skällande! Man måste tänka på grannsämjan!

Tyvärr kunde jag inte gratta Pelle idag, min kindtand bråkar med mig och värker något hemskt! Det värker även bara man tar ett steg. Ska ringa imorgon bitti och få en akuttid för jag kan inte vänta till 29/6 då jag har en bokad tid, jag står inte ut så länge. Kan inte äta utan det blir vätska genom sugrör och smärtstillande istället.

Men oroa dig inte Pelle för så fort jag kan så kommer jag och Grattar dig!!  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Zelvis gästbok

Besökare

Räknare

Länkar

Carima

http://carima.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards